Minikcikminikminik_23 Sezeryan doğum yaptım Perşembe günü sipinal oldm yürümekte zorluk çekiyorum biraz da olsa ne yapmaliym ne yemeliyim vs bilgisi olan kişiler bilgi verebilirmi 🥹
Damlakhrmn Minikcikminikminik_23 24 gün oldu bende doğum yapalı inan acısı 3 4 gün içinde geçiyo o sızı kalıyo bol bol sıvı tüket suyunu ihmal etme katı yiyeceklerden bi süre kaçın dinlen ama arada kalkıp hareket de etmen de fayda var ben ameliyatımdan sonra evi mi bile temizledim biraz gayret gösterirsen herşey güzel olur 🥰
byzyldz Minikcikminikminik_23 tam dikleşmeye çalışmayın eğik de olsa yürümeye gayret edin yürüdükçe yürüdükçe açılacaksınız ağrınız hafifleyecek bol su bol sıvı tüketin kabak yemeği ıspanak yemeği yumurta sebze çorbası kayısı kayısının suyu hafif şeyler yemeye gayret edin tuvalete çıktıktan sonra rahatlarsınız zaten
Fatime07 Minikcikminikminik_23 ben de çarşamba günü Doğum yaptım kesinlikle yürürken korse takın cırt cırtlı destekleyen çok sıkmadan bu şekilde yürümek hareket etmek çok kolay oluyor
Minikcikminikminik_23 Damlakhrmn bugün 3. Gün sabah kalınca yuruyemedim bile tuvalete gidince küçük tuvaletimi yaptigimda aşırı yanma batma hissi oluyor bu normal mi tavuk suyu falan iyi gelirmi bana
Minikcikminikminik_23 byzyldz ya bide ben hiç büyük tuvalete çıkmadım sadece ilk gün çok az olcak şekilde oldu çok çok az sonradan yapmadım daha doğrusu yapma isteğim yok gazım var biraz oda zaten çok zorlamıyor beni eşim belimi hafif ovarak cikarttiryor normal mi gitmemem
byzyldz Minikcikminikminik_23 tabiki normal tam gelmeden çıkmaya çalışma zaten dört beş güne uzayabilir normal
Damlakhrmn Minikcikminikminik_23 evet bak bende ayağa kalkıyodum sol kısmım daha çok acıyodu yarı yolda kalıyodum nefesim kesiliyodu ama inan geçiyo tuvaletini yaparken hiç zorlama kendini ıkınma da tavuk suyu iyi gelir iç bakliyat türevi şeyler yeme yeterli yoğurt tüketebilirsin ama süt içme gaz olmasın
Minikcikminikminik_23 Damlakhrmn aynen benimde sol kismim çok kotu dönerken o tarafa aşırı canım acıyor nefesim kesiliyor ağrı kesici falan atıp acimi dindirmeye calisyorm ama bilmyorm daha inşallah geçer sizce en geç kaç güne toplanirm fazla soru soryorm kusura bakmayin
Damlakhrmn Minikcikminikminik_23 yok ya Estağfirullah inan bi 10 güne rahatlamış olacaksın o sol kısım herkes de aynıymış ana damar ordan geçtiği için acıyı orda hissediyomuşuz açık yaraya sanki tuz basıyolar çok illet bi acı seni çok iyi anlıyorum ama geçicek merak etme hiç
2mnnosanne123 Minikcikminikminik_23 bende öyleydim malesf kişi yapısyla alakalı herlde ya kimisi hiç aci hissetmiyor ilaçlarınızı bitirdikten sonra ağrınızda biter inş benim öyle olmuştu bol su tüketin tuvlte de çıkamıyorsanız bana incir ye demişlerdi
Minikcikminikminik_23 Damlakhrmn inşallah erken duzelirm 🥹bebisimi bile hâlâ sevemedim ağrıdan fazla 🥹🥹
Damlakhrmn Minikcikminikminik_23 Minikcikminikminik_23 bebişi de ihmal etme annesi bol bol emzir süt durumun nasıl 🥰
Minikcikminikminik_23 2mnnosanne123 aslında gazimi falan rahat yapyorm onda sorun yok sadece buyuk tuvaletim gelmiyor ki yapaym bide tşk ederim inşallah en kısa zamanda iglesrm
Hamide_00 Minikcikminikminik_23 canım doğumdan sonra doktorum bi süre katı yemekleri yasakladı bana ekmek falan da yeme yoktu çok az bi ekmek yesen bile bol su içeceksin üstüne demişti bir hafta kdr sürekli çorba türleri yedim sıvı aldım sadece sonrasında normal yemeye devam ettim
Hamide_00 Minikcikminikminik_23 korse kullan hemen ağrını da hafifletiyo rahat hareket etmeni sağlıyor bana çok iyi gelmişti duş aldığın zaman dikiş yerini kapat su falan değdirme yarana yüksek bi şeye otur öyle duş al canım eğilip kalkma
ZeynepDuru17 Minikcikminikminik_23 yemekle flan alakasi yok onun kendini sıcak tut üşütme hemen yürüyemezsin zaten bı anda ayaklanma