Şuan 22+5 haftalık hamileyim daha önce sancım kanamam açılmam vs gibi durumlar yaşadım progestan kullanıyorum iki gündür şeffaf bi ıslaklık var ama az progrstandan mı anlayamadım bebeğimin hareketleri normal ağrım yok daha önce oğlum da suyum erken geldi anlamadım bunda da acaba sızıntı olabilir mi yoksa bir anda mı geliyor su