Kus95 benim 11. Haftadan sonra oldu. Sürekli kanamam vardı hiç durmuyordu. Serum iğne ilaç her şeyi denemiştik çünkü kanamam hiç azalmıyordu. Tam durdu dıyordum ıkı gun sonra tekrar başlıyordu yine doktora gidiyordum. En azından içimde şüphe kalmıyordu. Sürekli yattım. Ne yemek yapmaya kalktım ne bir şey yapmaya. Tabi her seferinde de bebeğe bakıldı. Kanama alanına bakıldı.