Deepbluee2 Egaa44 Doğum sancısı olabilir canım doktora git mutlaka 27. Hafta hafif kasılmalarım vardı doktora gittim durdurmak için serum taktılar
Fatma_ecem4 Egaa44 evet aynen bende öyleyim dünden beri 35 haftadayim belim sırtım bacak ta Cat kemiği diyorlar ya orası ve kalcam çok ağrıyor pazartesi kontrolüm var
Bendiyebiri_ Egaa44 29 haftaligiz regl olcakmisim gibi ağrım.var benimde ağrı kesici ve magnezyum kullanıyorum şuan doktorum bebeğin hareketlerine dikkat etmem gerektigini söyledi ilk gebeligimdede erkenden baslamksti ağrılarım ikinci gebeligimde de aynı
Sydaglsen Egaa44 33. Haftamdayım şu an 29. Haftamda kontrole gittiğimde doktorum sancıların olabilir kasıklarına bıçak batması gibi ağrılar girip çıkabilir bu iyi bi şey falan demişti. Bana olmadı ama sizinki belki doktorumun bahsettiği sancılardır
Booksandcats 32+2yim şu an 2 gün önce doktora kontrole gittik aynı şeyleri sordum ben de doktora bu haftalarda normal artık dedi hareket etmeyle vs geçiyorsa sorun yok dedi ben kendimi eşime ovduruyorum sürekli iyi geliyor geçiyor ağrılarım 🥲
Munevver_kaplan_33 Bendiyebiri_ bende 30 +3 haftaligim dün aksamdandir bende de adet ağrısı oluyor doktora felan gitmedim ama 2. Gebeligim size tam olarak ne dedi doktorunuz nst felan çektirdi mi
Booksandcats Rabia_36 bazen azalıyor bazen artıyor dün sakindi bu sabah dokuz gibi çok kudurdu şimdi yine sakin günü gününü tutmuyor
Rabia_36 alinsmom_ korkudan hastaneye gittim nsteye bile aldılar biraz yavaş ama diğer herşeyi normaldi inşallah düzelir ya alışmışım haraketli haline şimdi hem korkup hem üzülüyorum
alinsmom_ Rabia_36 doktora sormuştum bu haftalarda biraz azalır 34 35’te yine artar demişti alanı daraldığı içinmiş. Nst de Bende de sancı falan çıkmadı kalp atışları da normal çıkmıştı
Rabia_36 Booksandcats evet doğrudur bende 32+3 bir gün var aramızda sağlıkla vaktinde gelsinler inşallah 🥰
Booksandcats Rabia_36 ayy aynıymışız 🙈 size de heyecan geliyor mu artık sona yaklaştıkça ben çok heyecanlıyım
Rabia_36 alinsmom_ ay inşallah ya teşekkür ederim içimi rahatlattiniz bende gittim herşeyi normaldi yatış yap takip edelim dediler bende istemedim şimdi de haraket ediyor ama diğer haftaya göre az bu hafta böyle oldu inşallah 34 düzelir
fidanylcn Rabia_36 yerleri iyice daraldığı için eskisi gidi tekme atamıyorlar benim doktorum gün içinde 10 kere hareket ettiğini hissetsen yeter demişti çok stres yapma bebekte strese giriyor
Rabia_36 fidanylcn valla keşke stres yapmasam basin dan beri stres yapacagim o kafar sey oldu elimden geldigi kadar yapmiyorum ama baya kuruntuluyum bisey oldumu falan diye atiyor cok sukur bazen kayiyor
Gmz_ackgz Bende 33+5 im dünden beri acayip.bel ağrım var ve dün sağ tarafıma kasıpıma doğru aniden adet sancısı gibi acılı bişey oldu 2. Gebeliğim ilk doğumum.da 33+4 de doğmuştu hastaneye gitmedim eğer böyle devam ederse bel ağrım gitmeli miyim??
Gmz_ackgz Sydaglsen belkide bilmiyorum ama dün belim çok agrıdı hala daha devam ediyor anlam veremedim ilk gebeliğimde yaşamadım bunları direk suyum gelmişti