BenSenO33 kızıma hamileyken bende de oluyordu kanala erken inmişti ondan olabilir demişlerdi 39+4 te de doğumum olmuştu her gebelikte olmuyormuş sanırım bebeğin boyu iriliği gibi etkenlerde önemliymiş kızım 52 cm 3750 gr doğmuştu boyum kısaydı ve bende çok kilo almıştım doktorlar ona bağlamıştı kontrole gittiğinizde sorarsınız lekelenme vs olmadığı sürece ve bebek hareketlerini hissettiğiniz sürece korkmayın sağlıkla kucaklayın bebeğinizi 🫶