Kızlar yemekten en fazla 2 saat sonra midem bomboş sanki akşama kadar oruç tutarsın da iftara az kala elin ayağın bi boşalır ya aynı öyle oluyorum. Tansiyon düşüklüğü hissiyatı gibi değil de gurul gurul öten mide gibi kendimi bildim bileli bi sabah bi akşam yerim yemekten sonra da çayın yanına bişeyler bu kadardır yani yemem içmem. Ama bu bir haftadır böyle oldu. Porsiyonlarım hala aynı doymamazlık yok da kendimi bildim bileli olan düzenim artık bana yetmiyor gibi çok çabuk açlık hissi çöküyor. Böyle olması normal mi kan değerlerimde de anemi demir eksikliği falan çıkmış götürmedim sonuçları daha doktora ama.