Doğumu hatırlayıp o anki ağrıyı acıyı anımsayamamak? Bir tek ben değilim biliyorum. 1 yaşına kızım 5 yaşına oğlum girdi birde 24 haftalık bi cennet kuşum oldu 3 doğum ben her detayı hatırlıyorum acıya gelince tık yok öyle olunca da bi tane daha doğrasım geliyor sizde de oluyor mu? 2 sene sonra bakıcaz inşallah duruma göre
(3 doğum 0 dikiş ama ya 4.de dikiş yerde orjinalliğim giderse diye korkuyorum ben )