Arasmommyyy Kızlar bir sürece girmiş bulunmaktayım. Bugün adetimin 2. Günü ve doktora gittim. Hayırlısıyla aşılama tedavisine başlıyoruz. Benim gibi olanlar süreci birlikte takip edelim ne dersiniz?
1Anneadayiiii Arasmommyyy merhaba canım benimde bugün adetimin 4.günü bende 2.aşılama tedavisine başladım perşembe günü gonal f iğneye başladım pazara kadar yapıcam o iğneyi pazartesi kontrolüm var sen başladın mı iğneye
Ebrugunesss Arasmommyyy bende pazartesi femara kullanmaya baslıcam inşallah adetin 5. Günü başlayıp günde 1 defa sabah kullancam cuma günü gidicem kontrol için yani ilacın 5. Günü gidicem ama çatlatma iğnesi falan denmedi gel bi kontrol edelim dediler
mrp2023 Arasmommyyy ne güzel canım benim tedavin başlamış stres yapmayıp sağlıklı beslenip geçir bu süreci umarım sonucunda hamilelik haberini alırız 😍
Arasmommyyy 1Anneadayiiii canım doktor bana hap verdi pazartesi o hapa başla dedi sabah akşam iç dedi 5 ağustosta da gel yumurta takibi yapıp çatlatma iğnesi olucaz ondan sonra da aşılama dedi
1Anneadayiiii Arasmommyyy klomen mi femera mı kullanıyon canım ben 1.aşılamada femera kullandım ama tutmadı inşallah bu sefer başarılı olur ikimizinde günlerimizde yakın birbirine hayırlı haberi alıcaz inşallah 🤲🏻
Fattma18 Bende Klomen kullandım 11.gündeyim bu gece çatlatma iğnesi vuracağım pazartesi aşılama olacağım
Arasmommyyy Ebrugunesss canım bizim burda ovitrelle çatlatma iğnesi zor bulunduğu için doktor erkenden yazdı reçeteye. Ben de dün letu hapa başladım pazartesi de kontrolüm var yumurta takibi için