Kızlar ıyı akşamlar
Kaç aydır ovulasyon testi kullanıyorum olmuyor ovulasyonsuz denedim gene olmadi neyse
Yarın adetimin 3.günü doktora randevu yok kendim direk eczaneden klomen alsam bir sorun olur mu
Zaten ovulasyon testi aldım onurlara takip edicem ama yinele fikirlerinize ihtiyacım var