Razismom Neferut inanın bende bunu düşündüm… Şuphelenmeye başlıyor insan durup dururken…. Tövbe tövbe 😂
Dilan_Deniz Neferut bnde sabaha kadar uyuyamıyorum dışarıdaki martılar bahane oluyor sanki en ufak bağırtılarında hemen uyanıyorum ve aşırı terleme oluyor bnde
Umutmirzainci Neferut değil aslında ama ilkinde her şey çok kötü ilerledi 27 haftalık doğum oldu falan 😢şükür güzel sonuçlandı ama bu defa ilk gebelik gibi normal ilerliyor her şey 🤭🙏🏼
Neferut Umutmirzainci çok sevindim adına sağlıkla kucağına al inşallah kaç tane olursa olsun hepsinde ayrı heyecan var ♥️🫶🏻
MiracAlpinveUmutunAnnesi Glchan_34 Geçsin istiyorum artık dün normaldi bugün de normal çok şükür Maşallah diyim. 11+2 günlük olduk bugün inşallah düzelir zamanla