ggmom hahaha ondan da razıyım lafına kahkaha attım 😂 yalnız sizin isimler baya uyumlu olmuş ikiside çok güzel cidden eşim heves etti bizde de benim burcum aslan o da futbolla arası baya iyi ikimizin de içine siner dedi, annem bayıldı zaten aslanım diyip duruyor ben de bana uyar dedim, ama evde iki aslan nasıl geçiniriz bilmiyorum 😂😂 her aslanı evcilleştiren bir dişi aslan vardır sonuçta dimi annesi o görevi görür sakinleştirir onu 😂