Neferut evet canım o yüzden gitim işte istedi şeyleri yapıp geri gidecem bakalım ne derse çok yoruluyorum sabah 7 de kalkıyorum gece 1.2 de anca uyorum şimdi dinlenme yok maalesef eşim de olmazsa bitmiştim galiba😂
Ben yurt dışında yaşıyorum ailem Türkiye 🇹🇷 de