İyi günler arkadaşlar. Maalesef bel fıtığımdan kaynaklı 2 haftadır siyatik bel bacak ağrısı çekiyorum. Geceleri uyuyamıyorum yatamıyorum ve yürüyemiyorum. Masaj da fayda etmiyor, gebe olduğum için hastane de bir şey yapamıyor. Bir çözüm bulan varsa bu ağrıya lütfen söylesin. Gerçekten çok zor bir durumdayım. Çok çaresiz yazıyorum yatmaya hasret kaldım nolursunuz yardım edin 🙏🏻