Yasmin444 30haftalık olduk benim bebek aşağıda sezeryan yerinde yerleşdiği için yukarıda çıkmadı ona göre ağrılarım baya oldu.yani uyuşma sızlama gibi.kaşıntı yaptı canım acıyor.en az 2 yıl beklemek gerek ama nerde sizin ne kadar süreden sonra hamilelik oldu?