Bir an önce genel cerrahiye gidin doğum yapalı tam 2ay oldum hâlâ geçmedi ne kullanırsam kullanayım inatçı bir hemoroidim var, afedersiniz her tuvalete girdiğimde ağlamamak için kendimi zor tutuyorum sizinde ilerlemesin gıdın bı genel cerrahiye ona göre izlem baslatsin