0127ryhn canım bende de pcos var ben de pcos için olan folik asitten kullandım. Onu kullanıp gebe kalan çokmuş doktorum yazmadan ancak onun onayıyla ben de aldım kullandım, gebe kaldım ama dış gebelik oldu sol tüpüm alındı. O yüzden emin olamiyorum o mu sebep oldu diye düşünmeden duramıyorum. Çünkü gebelik kolaylaştırıcı tedaviler dış gebelik riskini artırıyormuş.