Busraxo Ben 20 haftadan 24 haftaya kadar çok ciddi diş ağrısı çektim, artık dayanamadım. Doktoruma sordum en geç bu hafta yaptır dedi, bu haftadan sonra izin veremem, riske atamayız dedi. Diş doktoru da kadın doğum doktorumdan imzalı kaşeli onay kağıdı istedi. Diş filmini kurşunlu yelek giydirerek en düşük dozda radyasyon vererek çekti. Kanal tedavisi gerekiyordu, onu da en düşük dozda anestezi vererek yaptı. Bana o haftada bile bu kadar önlem alarak yapıldı, sizin haftanız baya ileride. O yüzden size tedavi uygulamayabilirler. Belki doğum sonrasına kadar idare edecek ağrı kesici verirler. Ama mutlaka doktorunuza danışın