atamoms Son zamanlarda gümüş kapakları çok duyuyorum ama işe yaramıyo diyende var şuan en büyük korkum yara vs yüzünden emzirememek ne önerirsiniz
Fatma_Fatma atamoms benim kızımda göğsümden şarıl şarıl kan akıyordu emziremiyordum kızım hep ağlıyordu göğüs uçlarım kopucaktı nerdeyse ne kremler denedim servet ödedim kremlere en son eczacı bir kız abla sen bunu al bu pahalı ama en iyisi bu dedi parası artık umrumda değil ver dedim aldım lansinoh göğüs ucu kremi minicik bir tüptü ama 2sürmemde iyileşti göğsüm hemde sürünce silmeye temizlemeye gerek yok direk emzirebiliyorsun. Ablalarıma ve yengelerime de önerdim onlarda memnun kaldılar benim sayemde göğüs ucu acısı bilmediler. Onlarda etrafındakilere önermiş. Ben şimdi hamileyim doğuma 1ay kala alıp kullanıcam birde birisi söylemişti burada okumuştum göğsüne süt sürüp streç filmle kapatmış o da iyi gelmiş onu da deneyebilirsin
Yasmncm atamoms bben önce almamıştım lansinoh falan bı çare olmadı gümüş kapak aldım hemen iyileşti çok fayda gordum
atamoms Zelihapekr 2neclayuksek Yasmncm Hamide_00 Fatma_Fatma Narin9 Aysegul0000 Çok teşekkürler tavsiyeleriniz için🙏🏻
Crocus20 Fatma_Fatma ben ilk gebeliğimde doğuma 1 ay kala başladım dediğiniz kremi süremeye doğumdan sonrada devam ettim ama aynı sizin ilk başlarda yaşadığınız sorunu yaşadım. Ucu ortadan ikiye yarıldı kopacak artık az kaldı diyordum kanaması zaten cabası. Topuklarımı yere vura vura emziriyordum. Bende o krem 1 gr fayda etmedi mesela.
Zelihapekr Kremde önemli ama asıl önemli olan memenin bi yere temas etmemesi. Hele göğüs pedleri sakın kullanmayın beni onlar yara etti. Plastik göğüs kalkanı var bi çok markada. Kremi sürüp onu takıyosun hem göğüs hava alıyo hem ucu temas etmiyo bi yere.
Oooo1924 atamoms atamoms ilk bebeğimde emzirdiğim süre boyunca sadece gümüş kapak kullandım; kreme asla ihtiyaç duymadım; gümüş kapaklar sayesinde göğüslerim hiç yara olmadı, bu arada 2 yıl emzirdim. Şimdi yine hamileyim ve yine sadece gümüş kapak kullanmayı düşünüyorum.
Oooo1924 atamoms olur olur, zaten gümüşün iyileştirme etkisi var. Ben sadece arada yıkamak için çıkarıyordum, onun dışında hep takıyordum, sızlamaları falan alıyordu. Aklınızda olsun çıkarmayın siz de, bu sefer işe yaramıyor sanılıyor😅
Aysegul5734 atamoms geçen internette görmüştüm buzdolabı poşeti yada streç kremleyip sürünce göğüs ucu yaralara iyi geldiği yazıyordu denenebilir 😊