E_E1996 yani ben doktoruma söyledim bunu normal dedi. Kan gelir , suyun gelir , düzenli sancıların olur , dayanılmaz ağrıların olur o zaman gel dedi. Ama siz yine de gidip içiniz rahatlasın şimdi sizde farklı durum vardır ben bilemem tabii sadece başıma geleni anlattım