Kahvesever12 Kızlar merhaba iki kere kadın doğuma muayene oldum 4+5 ve 5+5 de iki fotoğrafı da altlı üstlü atıcam Yolk kesesi felan oluşmuş 14 mm olmuş kalp atışı haftaya duyulur mu
myangelson Kahvesever12 ben geçen hafta gittiğimde 5+5 kese var dedi vajinal baktığında kalp atışı oluşmamış dedi (sanırım bebeği gördü veya yolk sac i yoksa kalp atışı oluşmamış demezdi diye düşünüyorum) 2 hafta sonra gel kalp atışı için dedi haftaya cuma gideceğim bende 8+0 oluyor tam
myangelson Kahvesever12 mutluresim.com sitesine girip oradan yükleyerek linki kopyalayıp buraya yapıştırarak atabilirsin 😊
myangelson Kahvesever12 bana ultrason fotoğrafı vermedi hiç bilmiyorum kendiminkini ama dediğim gibi 2 hafta sonrasına çağırdı beni zaten devlet olduğu için 2 haftadan önce gidemezdim 🥲
97-Mucize 5+4 de keseyi gördük 7+4 de gittiğimde kalp atışını duyduk 1 ay sonra ikili tarama için gel dedi.