Ummumuhammed 2li testi yüksek riskli çıkanlar süreciniz nasıl gelişti neler yaptınız sonuç nasıl oldu ?
Z_ulall Ummumuhammed ne ikilisini yaptım ne detaylısını ne oluyorsa allahtan başımız gözümüz üstüne geçmiş olsun.
Renaaa Ummumuhammed tanıdığım 5 kişiden 4 ünde hatalı çıkan 2 li test. Bu kadar hata payı olup da hala meden yaptırıyorlar anlamış değilim. Mahfoluyor insanın psikolojisi ne kadar yazık. Pahalı ama nipt testi en mantıklısı. Bebeğimiz için…
prens_prenses_annesi Ummumuhammed benimde riskliydi ben fetal dna yaptirdim temi cikti yaptirmani oneririm
EksiErik Merhaba, ben ikili testin yanilma payinin yuksek oldugunu duymustum hic yaptirmayip direk fetal dna yaptircam
Gunduzanne EksiErik katılıyorum. Ablamın bebeğine down dediler ikili testte . Fetal yaptırdı bebek sapasağlam çıktı sonucu ve gerçekten de sorun çıkmadı çocukta
Aysecan0335 Komşumun çocuguna 9 ay boyunca down sendromlu dediler aldır dediler doktorlar . sonuç 2 gün önce gittim bebek görmesine ,sapasağlam bir kız bebek 🤲🙂
cLearQueen Ummumuhammed senin kac canım?? Benim ultrason bulgularmda skntı vardi biraz da o yuzden yaptirdim
umycnr94 İkili test tarama içlerinde en güvenilir olanı dye biliyorum üçlü testte yanılma oluyor çoğunlukla sizin risk oranınız nedir neye göre yüksek
Ummumuhammed cLearQueen benim ultrasonda hersey yolunda ense kalınlığı burun vs ama ikili test 1.50 çıktı
umycnr94 Ummumuhammed en sağlıklısı durumun varsa fetal DNA yptr stresli gcirmekten iyidir cnm hakkında hayrlisi olsun herşeyin saglkki hberler duymak nasip olsun insllh