Mduygue ne güzel ☺️ Ben bildiğim kadarıyla size bilgi veriyim o zaman doğumunuz yakınmış ben doğum katını çok beğenmiştim odalar çok güzel özellikle imkanınız varsa suit oda tercih edin bir bölmeden sonra odaya giriliyor o kısımda içeriye girmesini istemediğiniz kişileri ağırlayabilirsiniz mahremiyet açısından çok güzel bir opsiyon onun dışında normal odalar da çok güzel geniş ve ferah bir de o kat yenilenmiş yakın zamanda hastanenin en güzel bölümü diyebilirim aynı zamanda gittiğim doğum eğitiminde yenidoğan yoğunbakım ünitesiyle ilgili bilgi de verildi inşallah gerek kalmaz ama ola ki lazım olursa ayrıca yenidoğan bölüm şefi çok bilgili bir hekimdi her yönden ben çok tatmin oldum