Handeaslan39 Ebaa 13 haftada ben kesın ve net olarak oğlum olacağını öğrenmiştim 13 haftadan sonra genelde 👍
1PrensAnnesi Ebaa doktorunuz iyiyse bebişin pozisyonu müsaitse 12-13 hafta itibariyle tahmin eder ve genelde tutuyo ☺
Handeaslan39 Ebaa biraz daha sabır ben 9+4 haftalığım bende merak ediyorum 🙂 Bazıları ediyor diyor ama çok erken hani kesin sonuç veremez beklemen daha iyi 🙂