Suppermomyy Bilgilianne48 6 gün çok erken ben 3 gün kala yaptım işte dün yaptım çok hafif görünüyor 2.çizgi
Seraymesut Suppermomyy sabah mi yaptınız acaba var evet sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Suppermomyy Pamiramsi pazartesi hastaneye kan vermeye gideceğim inşallah yazarım olumlu yada olumsuz ise
user__ezgi Suppermomyy bende uc gun kala ogrenmistim silikti su an 11+4 uz🙏🏻 saglikla gelsin insallah vardir💖
Suppermomyy EceQueen inşallah her buraya girdiğimde yorumları okuduğumda kalbim yerinden fırlayacakmış gibi oluyor ☺️