Eşim küçük bir kaza geçirdi, ayak parmağını çok kötü kesti. Ben onu kanlar içinde gördüğümde çok korktum, ağlamak sinir stres. Sonra ambulans aradık geldiler götürdüler dikiş falan attılar şuan iyi.
Ama öğlenden buraya ağrım var ve heryerim kırılıyor. Suyum lekelenmem vs yok diye Dr a gitmedim.
İnşAllah bir sorun oluşmaz ama korktuğumdan dolayı aşırı bitkinim, ve ağrılarım var.
Hamileliğinde benim gibi korkan varmı?
Ve ya zor bir durum yaşayan.