deryaa_milena 36+2 deyiz arada bebeğim hareket ederken çıt diye ses geliyor ilk kez 3-4 hafta önce olmuştu o zaman biraz endişelenmiştim biraz araştırdım normalmiş galiba 😀 var mı benim gibi ses duyan 👼
chaos deryaa_milena ilk gebeliğimde doktorum bebeğin eklemlerinden geldiğini söylemişti çok garip bir sesti 😅
Cenayyy Hulo2105 ne kdar sıklıkta oluyor acaba bende üç gündür neredeyse 5-10 kez oluyor endişelenmeye başladım doktora sordum bağırsak hareketidir dedi ama sanmıyorum bağırsaktan kaynaklı olduğunu sizce ne olabilir ve ne sıklıkta oluyor sizde
ggmom deryaa_milena normal oglumda da duyardım eklem sesleri dedi bana da doktorum gece duymuştum ilk korkmuştum🤣