@"Nazli_3009 anladım bekleyeceğiz bakalım ben geçen sene mol gebelik yaşadım ilk dört hafta hiç bi şey anlamdım reglim gecikmişti onu bile yorgunluğa vermiştim o kadar anlamamıştım herkeste tüm belirtiler aynı düzeyde olmuyor tabi. Meraktan da duramıyoruz tabi orası ayrı çatlicam ben de 😅