zeyasya Merhaba hanımlar 34+2 deyiz bir tanıdıgıma doktoru yürümeyle merdiven çıkmayla kendini yorma sadece plastes topunda hopla demiş doktoru sizce sadece onu yapmak normal dogum için yeterli olurmu sıcaklarda yürümek mümkün degil çünkü
Daisyy000 zeyasya Doğum işi kader ya…. İstersen pilates topuyla yatıp kalk.Zor olacaksa zor oluyor 🦋 İnsallah çok kolay bir doğumla bebişinize kavuşursunuz
emirtimr1 zeyasya bir izlediğim doktor da yürüyüş ve merdiven çıkma elbette faydalı ama derin çömelme pozisyonunda yürüyün diyordu🤷🏽♀️