irem0596 Bende olmuyor ama her hamilelik bir değil tabiki. Korkutuyorsa sizi doktorunuza sorun. Yani sonuçta orada bir bebek büyüyor içimizde bir sürü şey oluyo rahim büyüyo falan 😂 korkulcak bişey değildir bence
Ays789 Soydaner iyi bari korkuyorum😔 2. Gebeliğm ilki düştü bu yavrumla çok ilerledik.Teşekkür ederim