alyawong00 Kızlar gebeliğimin 12+5 haftasındayım ve normalden aşırı derecede saç dökülmem başladı normal mi bilmiyorum sizde de oldu mu bana bi tavsiye verin kafamda saç kalmadı ne yapmam gerekiyor
erayinannesi_333 alyawong00 kan değerlerinize baktırın isterseniz bi sağlık ocağında. Tam tersi hamilelikte dökülmemesi gerekiyor vitamin takviye vs kullanıldığı için. Benim normalde dökülürdü saçım hamileliğimde 2 bilemedin 3 tane falan dökülüyor genelde
denizgurbuz alyawong00 hamilelikte fazla dökülmüyordu sacımı kestirdim falan hatta azalmıştı şimdi emziriyorum aşırı dökülüyo
alyawong00 erayinannesi_333 denizgurbuz saçlarımı çok seviyorum ve aşırı kafaya takmış durumdayım yakın zamanda kan tahlili yaptırdım aslında ama herseyin yolunda olduğunu söylediler bu sefer belirteyim o zaman saçlarım çok dökülüyor diye
emirtimr1 alyawong00 doktorunuzla görüşüp bi değerlerinze baktırın ben b12 takviyesi aldıktan sonra kesilmişti🥰
alyawong00 emirtimr1 öyle yaparım büyük ihtimalle ilk defa böyle yaşıyorum o yüzden çok taktım teşekkür ederim bu arada 🥰
Ceoki @alyawong00 ilk 3 ay benim de öyleydi sonra zaten Multi vitamin d vitamini demir falan toparlıyor canım