Echanim insülin iğnesini kullanmanızı önermem. Gebelerin şekerinin bir tık yüksek olması normal kabul edilir ki su 1 hafta yüksek cıkmadı ise asla insülin baslamayın ılacı kabul etmeyın, cocugumuz gelişirken o kımyasalı nasıl kaldırsın canan karatayı dinleyin, seker konusunda bu işin vakkosu o isteyen istediği kadar kötülesin. İnsülin kullanımı sonrası bebeklerinde şeker düşüklüğü, şeker krizleri koma olan yeni doğanları bilseniz asla yanaşmazsınız.
Yüksek çıkarsa gebelere özel insülin düzenleyici şeker diyet programı yazıyo diyetisyenler ona uyun harfiyen bakın düşmezse bende Merve değilim.