Semamamy ben çok seviyorum kahveyi bazen günde 1 bazen 2 içiyordum birde ne göreyim bebeğin suyu azaldı erken doğum riskine girdik çünkü kafeinin ödem sökücü özelliği var vücudumdaki suyu da attı. Kahve içmeyi bıraktım bol su içtim düzeldi yoksa Allah muhafaza neler olurdu bilemiyorum. Çok bağımlı değilseniz içmeyin kızlar benden tavsiye