Herkese selam😇
Hamileyken burda çok doğum hikayeleri okurdum ama sadece pozitif olanları. Olumsuz şeyler okumak istemezdim hiç. Bende yazıcağım günü beklerken bebeğim 5 aylık oldu anca yazıyorum cünkü annelik gercekten cok zor😂
Hamileliğimin başından beri hiç problem yaşamadım. Bulantı vs hiçbişey olmadı. Başından beri doktorumla normal doğum planladık ki kendiside normal doğum yaptırmak isteyen 41 haftaya kadar bekleyen bir doktor. Son haftalarda artık iyice ağırlaştım 2 günde bir gidiyorum doktora hiç sancı falan yok. Derken 40+3 gecesi sancılarım başladı. Sakin olup süresini takip ettim anlamaya calıstım wc gittim geldim uyumaya calıstım falan baktım 7 8 dk da bir vuruyo sancılar düzenli. Dedim geliyo bizimki 😅 Sabah 7 civarı sancım sıklastı doktorumu aradım hemen hastaneye geç dedi bilgi verdi onlarada. Gittiğim gibi muayene yapıldı 4 cm acılma vardı ama bebeğin kafası yukarda biraz tam inmemiş dedi biraz daha bekledik ara ara muayene yaptılar doktorumda geldi son muayenede acılmam 7 cm ama başı hala yukarda. Öyle olunca doktorum riske atmadı sezeryana aldı. 11.36 da minik kızım doğdu. Spinal sezeryan oldu uyanıktım ve sıkıntı yaşamadım. 1 saat içinde cıktım zaten.
Şu an 5 aylık ve yanımda uyuyor. Happy kidsde gezinirken aklıma geldi fırsat bulmuşken yazmak istedim mükemmel bi duygu bekleyen herkes sağlıkla alsın kucağına inşallah ❤️😇