Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
coledan d kullananlar
yesimerdinc
bu d vitamininden kullanan var mi aranız da
Nurselin
yesimerdinc
ben kullanıyorum canm
Dderryaa
yesimerdinc
bende kullanıyordm canım 4ay kullandm ama bir aydr devit kullanıyorm
BusraOzhan
yesimerdinc
Bende kullanıyorum
yesimerdinc
Nurselin
doktor yazmıştı bana istediğim için kullanımı nasil acaba eczacı yazmamış
Nurselin
yesimerdinc
günde 1 defa 4 damla kaşığa döküp içiyorum
yesimerdinc
Nurselin
teşekkürler canım aç tok farkediyomu peki
Nurselin
yesimerdinc
tok alıyorum ben eczacı öyle ddi alırken