Gulgul0 Kizlar spinal sezeryanla doğum yaptım bu yüzden mi ağrıyor yaşayan var mı 27. Haftadayim ayakta biraz fazla kalsam bacağıma kadar vuruyor yamuk yürüyorum resmen.
Tatlissannee12 Gulgul0 çözüm bulabildin mi canım 5+6 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim bugün sabahtan başladı bel ağrım yamuk duruyorum resmen ya geçmiyor
Miracefem Tatlissannee12 Gulgul0 çözüm bulursanız bana da söyleyin lütfen sizin doktorlarınız ne öneriyor 😔 benim doktorum magnezyum yazdı 10 haftalıkken başladım içtiğim halde belimden kalçama bacağıma vuran ağrıdan kramptan adım atamaz hale geliyorum sabahları kitlenmis bir şekilde uyanıyorum. İkiye ayrılıyor sanki 🙄Benimde 2. Gebeliğim ve şuan 19 haftalığım
Htcyvz Gulgul0 aynı durumdayoz bacım ilkte ben hiç böyle şeyler yaşamadım yatsam olmuyor kalksam olmuyor sağ tarafım bel ve bacak bitik magnezyum d vit Multi vitamin ne varsa kullanıyorum yok banamisin demiyor resmen topallayarak yürüyorum
Gulgul0 Htcyvz ben spinale bağlıyorum ya kime sorsam ondan diyor valla ilk gebeligimde yaşamadım bunları meğer ne rahatmişım
Htcyvz Gulgul0 bende yaşıma bağlıyorum o zaman 24 tüm şimdi 30 ve şu anda sorumluluklarimin olduğu bı çocuğumda var o zaman bu kadar kosturmuyordum rahattim
Gulgul0 Htcyvz olabilir bende 32 yaşındayım kızım var 2 yaşında sürekli kucak istiyor almamaya çalışıyorum ama nafile