Kızlar ehliyet sınavına gireceğim salı günü nasip olursa inşAllah yazılı olacağım 70 le geçmem lazım dua edin bana geciyim bu ikinci dosyam 😁🙈 inşAllah yapabilirim kursumun verdiği kitap ve indirdiğim uygulama ve instram üzerinden ehliyet hocalarından bakıyorum çözüyorum şuan iyi gidiyor bu sene yeni sınava girenler varmı neler çıkıyor en çok neye çalismam lazım