Melissahan Merhaba kızlar 8 haftalık hamile olmam gerekirken bebeğim 6 haftada kalmış ve gelişmediğini söyledi doktorum Beta HCG de bir haftada nerde 5000 düşmüş düşük yapıcam sanırım yine doktorum 1 hafta daha bekliyelim dedi ama hiç umudum yok çok üzgünüm😔
Miniklerinannesiyim Melissahan sonucun düşmesi düşügü gösteriyor ama kim bilir belk gec döllenme oldu inşallah düşmez size tutunur
Ervaidil Melissahan Canımm üzülme başın sağolsun bi canın gitti ama geciktiriyorsa Allah güzelleştiriyordur üzülme vardır Allah’ın bir bildiği ❤️
Ruhsar35 Bende yaşadım aynı şeyi canım düşğkle sonuçlandı kananam başladı ama benim lekelenmelerimde vardı ordan anlamıştım zaten sende varmı lekelenme falan
Melissahan Ruhsar35 Hayır hiç lekelenmem olmadı ben hamileliğimin en başından beri düşük önleyici iğne kullanıyorum belki ondan hiç lekelenmem olmadı😔
Ruhsar35 Melissahan hımmolabilir canım benim lekelenmem başlamıştı progedtan de bitane ipne vuruldum ama ona rağmrn lekelenme drvam etti sen baöından beri kullandığınniçin olmamış olabilir ama umudunu kesmr rabbim en güzelini bilir
Melissahan Ruhsar35 Canım artık hiç birşeye inanmıyorum demekki benim dualarım kabul olmuyor bir tek benim yavrum dünyaya Fazla geldi😢
Melissahan Miniklerinannesiyim Canım ben Tüp bebekle hamile kalmıştım geç döllenme olamaz böyle bi durumda Transfer günüm belli herşeyim belli 😢
Bebemiz Melissahan canım öyle düşünme 4 kaybım var bundan öncesinde. İnan vardır zamanı . İnşallah sağlıkla bebeğin olacak. Betanın düşmesi düşük olacağını gösteriyor diye biliyorum ama düşüp de sağlıkla devam eden vardır belki
cigdemusta07 Melissahan deme öyle ben üçğzleeimi 4 aylıkken kaybettim tüp bebekti yine Allah büyük belki senin için en doğru zamanı bekliyo inşallah her şey güzel olsun senin için
Miniklerinannesiyim Melissahan böyle düşünüp isyan etmen cok yanlış dogup hayırlı bir evlat olacagını nerden biliyorsun rabbim ne eylerse güzel eyler isyan ettikce elinize hiç gecmez Boyle düşünmeyin lütfen dua edin Rabbime senden gelene razıyız diyin
Ruhsar35 Melissahan bende aynı düşünüyodum 4 tane kaybettim araştırdık nedenini pıhtışaşmsm varmış sonra hamile kalmadan aspirin kullandım kalıncafa iğnr ve şuan dünya tatlısı r prensesim var ama yaşadıklarımı unutamam asla hep aklımda sende unutmucaksın ama inanki olduğunda bütün acıların diniyo inan bana sakın böyle düşğnme