2cocukluana_ iğne vermedi mi doktor acaba? Benim de rahimimde aynı sorun var, 6.haftada yoğun kanama yaşadım sonra lekelenme şeklinde devam etti. Bir başladı bir bitti ama o yoğun dönemde progestan hap yanında iğne de vermisti doktor. Kalp rahimler lekelenme ve kanama çok sık yaşıyormuş, insallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza. Sen de dinlenmeye bak mutlaka, wc harici cok kalkmamaya calıs gelip sana ve cocuğuna bakacak birisi varsa yardımdan çekinme cağır yanına. Gerisi allaha emanet, güzel haberle gel insallah.