Kittennn benim 12. Haftadan beri öyle kutu kutu surup bitiyor bazen reçete günü dolmdan ücretli alıyorum çünkü icmzsem miğde gecmiyo bir turlu gece gündüz farketmiyo yanıyo hep kadın dogum doktoruna söyleyin rahatlatıcı şurup verir ben pronat alıyorum