Nesinn merhaba canım benim bebeğim hala doğmadı 34 haftalık olduk çok şükür bir sorun sıkıntım yok bebeğimede geçmedi. Kolay kolay bebeğe geçen bir hastalık değilmiş. İçini ferah tut benide çok korkutmuşlardı ama doktorum sağolsun rahatlattı. Bende hala geçmiş sayılmaz çekirdek yediğimde, kırmızı yiyecekler salça domates buharlı ve sıcak ortamlarda olduğumda hala atak yapıp kaşınıyorum. Kortizonlu krem biraz da olsa kaşıntısını alıyor. Onunşa idare ediyorum. Sende içini ferah tut. Allahın izniyle sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi