Momybaby Lütfen öyle düşünmeyin korkmayın.Yazinizi görünce çok üzüldüm.
Maalesef ki insanlarımız ülke ekonomisinden,mecburiyetten pek anlamadan katı yorumlar yapabiliyor.Burada özelde doğum yapıp memnun olmayan da bir çok arkadaş var.
Ben kendi adıma ilk doğumumu üniversite hastanesinde yaptım ani erken dogumdu,bebeğimi kaybettim bana bebek gibi davranıp teselli ettiler.
İkinci doğumumu ise yaklaşık 6 ay önce şehir hastanesinde yaptım 2 ebe haricinde çok memnun kaldım.
Hatta yaşım 34 olduğu icin geçen gün doktoruma gidip tetkitlerimi yaptırdım tekrar hemen hamile kalıp aynı hastanede doğum yapmak için.
Çevremde devlet hastanesinde doğum yapan bir çok akrabam,arkadaşım var hiç absürt birsey duymadım 🌷
Lütfen kendinizi üzmeyin,Allahin izniyle çok güzel bir doğum yapacaksiniz🌸
DEVLET HASTANESİ demeyelim Allah merhametli doktorlarla karsilastirsin 🫠