Kızlar bugün sonucumu göstermeye gittim ikiz hamileyim soldakinin suyu fazlalaşmış şekerin var dedi diyetisyen liste verdi ve şeker ölçüm cihazı al dediler açlık tokluk ölçücekmişim 2hafta boyunca sonrasında perinatoloji doktoruna muayene olacakmışım
Şimdi sorunumuz şu tatlıyı çok severim😅
İlk 4ay zaten yiyemedim, şimdi ara ara yiyordum çikolata kek vs
Neler yapıyosunuz gebelik şekeri olanlar nasıl besleniyorsunuz en önemlisi tatlı ihtiyacınızı nasıl karşılıyorsunuz?😅