Cansuuuh bende seçemedim ama benim eşimin kararsızlığı yüzünden sürekli isim öneriyor hangisi olsun dediğimde sen karar ver ben vermem diyor aden, afra , lina, nida suan ki 4 lü cemberinde boğuşuyorum 27. Haftamdayım hala isimli bişey yaptırmadım bile melek ismi güzel nefes isminden sen anlat karadenzden sonra soğudum bence melek duru olabilir ikinziinde gönlü olur keske benim eşimde bu olsun desede koysak