06zehra06
kullanan bazı kişiler hapın kokusundan rahatsız olmuş ama bende tam tersi kahve kokusu gibi geliyor bana. Genel olarak hap yutma sıkıntımda yok. İçinde zaten omega var o yüzden multivitamin yerine elenatal 2 kullanıyorum. Hamileliğimin en başından beri bu markayı kullanıyoruz. Gebelik sürecimde çok güzel ilerliyor bebeğimin kilosu gelişimi çok iyi. Sindirim sorunu yaşamadım. Ek olarak demir magnezyum ve d vitamini alıyorum. Tavsiye ederim güvenilir marka