Rabiangi Zeyneppx kaçıncı haftadasınız acaba yani suyumuz fazla olduğu için mi böyleyiz bu haftalarda normal böyle mi bebeğin hareketler bile canımı yakıyor otursam oturamıyorum yatsam yatamıyorum aşırı büyük bi göbeğim de yok
Zeyneppx Rabiangi 30+2 deyim benim göbüş baya var ya valla oturamıyorum bazen öyle baskı yapıyo arada suyum da 24den beri falan fazla:(
Rabiangi Zeyneppx evet diyabet hastasıyım bu haftaya kadar bi sıkıntı yoktu bebek gelişimi normal ama birden suyu arttı anlamadım şekerim kontrol altında bi sıkıntım da yok yani su içmemiz gerek suyu içemiyorum şişkinlikten