Bebegin Kafasi buyuk olup normal dogum yapan annelerimiz var mi acaba bugun doktorumuz agustosa tarih verdi eger 5 cm aciklikla gelirsen normal dogurturum ama olmazsa sezeryana alicam dedi normal dogum istiyorum ama bi sorun olur mu sıkıntı yasar miyiz bebegimin suyu da az