qusel ngksu Xiaomi kullanmıştım ama Telden takip ediliyor o zor olabiliyor ayrıca kendinden ekranlı alsam güzel olurmuş aslinda
Daisyy000 ngksu Bende xiaomi var telefondan kontrol ediliyor. Kendinden ekranlı olsa daha konforlu olabilir🥰
Yldz-z qusel evet benimde xiaomi bende ekranlı olanlardan alsam daha iyi olurdu telefon sürekli açık kalmak zorunda şarjı yetmiyor başka şeylede ilgilenemiyorum sadece kamera için kullanmak biraz zor oldu
qusel Yldz-z evet evet aynı sıkıntı bende de oldu. Yada kullanılmayan bir tel veya tablette olajilir. Şimdi ikinci bebgimi bekliyorum knda tablete kurarım diyorum