Kızlar en son iki hafta önce kontrole gittim doktor biraz enfeksiyon var dedi ilaç yazdı onu kullandım. 3 4gundur aşırı akintim var çok kötü kokulu hemde. İç camasirim idrar yapmışım gibi ıslanıyor pazartesi kontrolüm var ama korkuyorum başına gelen varmı napabilirim