Merhaba arkadaşlar, sat 10Temmuz bat 6 Ağustos. Değerlendirilmesi gereken günleri değerlendirdik 20-21-23 tarihleri dolu geçti. Bu tarihlerin birkaç gün arkasından kasıklarımda adet olacakmış gibi baskın bir sızı geldi geçti ara ara. 2 gün öncede uykuda bacağıma birden kramp girdi uykudan uyandırdı şu an hala hafif şekilde devam etmekte kramp ağrısı. Bugün de uykumu alamamış bir şekilde kalktım halbuki dün akşam 21.30da uyumama rağmen ve gün içinde sürekli uykulu ve yorgun haldeydim. Sanki iştahım da artmış gibi hissettim bugün. Sizce tutmuş olabilir mi? Böyle yaşayanlar oldu mu acaba? Var mı yok mu ikilemdeyim