Ezgi1212 Kızlar 33 haftalıgız ve ilk gebeliğim kasılma nedir nası oluyo karnıma durup durup agrı gırıyo tecrübeli anneler
Alparslanmom__ Ezgi1212 adet sancısı gibi oluyormus yalancı sancılarmis bebek kendini doğuma hazrliyor ebem ve doktorum öyle söylemişti bana
Bsk_cb Ezgi1212 dün bende bu yüzden gittim doktor adet sancısı gibi daha beter dedi yerinde duramazsın dedi serklaj oldum erken doğum riskim vardı o yüzden gitmiştim bebek toplanıyordu karnımda ve sert oluyordu baktı ve bu çok normal büyüyor dedi korkmayın ama haftanız büyük ben 25 oldum siz gene de doktora görünün geçmiş olsun 💚
Aysegul99 Yusufun_Annesi22 bende de öyle oluyo bir yere toplanıp poposuyla ittiriyormuş gibi oluyo sanki bu kasılma oluyor
NM_mom Yalancı kasılmalar olabiliyor bu haftalarda canım, ben de 34. Haftadayım ilk hamileliğime göre şu an ki hamileliğim daha çok bebek kendini topluyor🥲
9898- Kızlar bende 33 haftamdayım böyle beyaz akıntıyla beraber nokta kadar kahverengi leke gibi değil ama leke gibi de bişey gördüm nokta kadar sizce neden olmuştur